Din bucataria altora
Mod de preparare Din bucataria altora
Teoria brandului nostru sustine abordarea etica in sensul nespeculativ astfel incat sa ducem un produs de zona medie la pretul cel mai scazut cu putinta.
Ne-am orientat pornind de la o realitate pe care multi nu o cunosc. Adeseori un produs de calitate inalta al unui brand cunoscut este de fapt o locomotiva care trage dupa ea o multime de alte produse cu o calitate atat de scazuta incat nici nu merita sa fie cumparate. Aceasta practica nu este o noutate insa ca strategie de marketing functioneaza fara repros. Multi detinatori de branduri puternice asteapta o lunga perioada de timp pana ce unul dintre produsele sale creeaza o anumita forma de succes pentru ca mai apoi sa arunce pe piata o multime de produse care nu au absolut nicio legatura cu calitatea aceluia menit sa induca mirajul.
Noi am reusit un echilibru astfel incat intre produsele cele mai vandute si cele mai noi intrate pe piata sa nu existe diferente de calitate. Prin aceasta abordare am incercat sa fim sinceri fata de clientii nostri si se pare ca acest lucru ne-a folosit. Nu este niciun secret ca imaginea unui produs conteaza asa cum orice poate fi vandut atat timp cat se investeste pe masura in publicitate. Ei bine, unul din costurile cele mai importante ale unui produs la raft il reprezinta ambalajul.
Noi cei de la Nota 11 am reusit sa pastram decenta intre design, calitatea imprimarii si suportul folosit astfel incat sa nu ajungem in situatia ca produsele noastre sa devina opulente manipuland astfel continutul.